RETALLS DE CIUTAT

Retalls de ciutat,

Dormo a l'hotel. Bé. Quan sona el telèfon de la recepció per comunicar-me que són les set, ja estic desperta. Em vesteixo, baixo a prendre el desdejuni en la terrassa. Dono un passeig a prop del mar. La mar està tranquil·la. A la tarda vaig als cinemes nous de la Ciutat Europea del Bàsquet, i veig "El Orfanato". Surto del cinema a dos quart de nou, la pel·lícula m'ha agradat. La recomanaré. Pujo pel carrer President Companys en direcció a l'hotel. Abans de sopar escriuré la postal. Començo a escriure: Badalona és una ciutat increïble. He passejat per la seva platja i he trepitjat la seva muntanya. El seu port marítim comença a créixer. Està molt bé connectada: autobusos, tren, metro i tramvia. La ciutat Europea del Bàsquet m'ha encantat, però els misteris dels seus carrers medievals i romans m'han captivada per complert. Sí, té he comprat un regal al Corte Inglés, però ja el veuràs. Arribaré dimarts. Petons. Anna.
He de començar a preparar el viatge de tornada. Sento que quelcom d'aquesta ciutat es quedarà per sempre escrit a la meva memòria.